Ansatte

Daglig leder, Kirsti Elise Martinsen

Elise Martinsen

Stilling: Daglig leder

Elise har jobbet i Naturbarna siden 2010. Først som assistent på Lilleng, og etter endt barnehagelærer utdanning i 2017 startet hun som barnehagelærer på Kilen. Hun har jobbet på alle tre avdelingene. Hun har etterutdanning i profesjonsrettet veiledning, og har jobbet som praksislærer for studenter ved barnehagelærer utdanningen ved høyskolen i Østfold. Elise er daglig leder i Kilen barnehage A/S.

Maxi-Crossern

Kristin Skipar

Stilling: Avdelingsleder

Kristin er fra Vrådal i Vest-Telemark. Hun tok førskolelærer utdannelsen i Kristiansand og var ferdig i 2005. Hun har jobbet i ulike barnehager siden da. Startet i Naturbarna og Kilen barnehage i oktober 2014, og har jobbet på alle tre avdelingene. Kristin har to egne barn. Kristin er pedagogisk leder på Maxi i 100% stilling.

Sofie Bengtsson

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Sofie er fra Sverige, men bodd i Norge siden 1992. Hun har jobbet i barnehage siden 1992, men vært med på Kilen siden oppstart i 2004. Hun har jobbet mest på avdelingen med 0-3 år. Hun tok fagbrev i barne- og ungdomsarbeider faget i 2015, og 2018-2020 videreutdanning med tema barn med særskilte behov. Sofie er barne- og ungdomsarbeider på Maxi i 80% stilling, og på Mini i 20% stilling.

Aleksander Schultz

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Aleksander har jobbet i Naturbarna siden 2002, først på Lilleng og så på Kilen. Han tok fagbrev i barne- og ungdomsarbeider faget i 2015, og videreutdanning med tema barn med særskilte behov 2018-2020. Utover dette er han utdannet innen formgivning, førtrykk, reklame, illustrasjon og design. Aleksander er barne- og ungdomsarbeider på Maxi i 100% stilling.

Mini-Crossern

Eva Mena

Stilling: Barnehagelærer

Nina Skulbørstad

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Nina har jobbet i Naturbarna siden 2006, og i 2015 tok hun fagbrev som barne- og ungdomsarbeider. Hun har også etterutdanning med tema barn med særskilt behov fra 2018-2020. Nina har også jobbet som hundetrener i mange år, og tar gjerne med seg hund i barnehagen, og har opplegg med barna i smågrupper med hund. Nina har to voksne barn. Hun har 100% stilling på Mini, med 60% permisjon for en periode nå.

Trehjulingen

Adineh Kazemi

Stilling: Vikar

Adineh er tilkallingsvikar hos oss, og jobber ved behov på alle tre avdelingene.

Trine Lise Sehlin

Stilling: Barne- og ungdomsarbeider

Trine-Lise startet å jobbe i Naturbarna i 2003. Først på Lilleng, og fra 2006 på Kilen. Hun har jobbet på alle tre avdelingene på Kilen. Hun tok fagbrev i barne- og ungdomsarbeider faget i 2015. Trine-Lise er utdannet agronom fra Kalnes videregående skole. Hun har tidligere jobbet som hjemmehjelp og har også noen år som autorisert førstehjelper i norsk folkehjelp. Trine-Lise har tre egne barn og en bonus sønn. Trine-Lise er barne- og ungdomsarbeider på Trehjulingen i 100% stilling.

Vikar

Adineh Kazemi